niedziela, 16 lutego 2014

Anything Could Happen




To co zdarzyło się w ostatnim czasie jest nie do opisania. Wiele zdarzeń, zmian, decyzji i przygód. Od dłuższego czasu zmagałem się z niesprzyjającymi sytuacjami, lecz od jakiegoś czasu czuję, że moje życie staje się mniej szare i zgarnia kolory całego świata.

Trzy dni w Warszawie wypełnione były aktywnym spędzaniem czasu i zwiedzaniem różnorakich zakątków stolicy. Oczywiście nie obyło się bez zakupów, spotkania i poznania przemiłych ludzi i okropnym bólem nóg. Ulgę dawała sama myśl, że po powrocie do hotelu odpoczniemy w wygodnym łóżku.

W pierwszym tygodniu ferii zimowych odwiedziłem Warszawę (po raz drugi w moim życiu), by ponownie zobaczyć osobę, którą wielbię i wielbić będę zawsze jeśli jej muzyka będzie nadal tak samo wyrazista i pełna uczuć. Mianowicie chodzi mi o znakomitą piosenkarkę Ellie Goulding. Moje jedno z marzeń życiowych spełniło się - spotkanie z ww. osobą...

















pic. Aga H.

beanie Ellie Goulding's concert souvenir | snood bershka | parka bershka | jeans bershka | boots cropp town



Follow me on instagram @dirty_halcyon

http://instagram.com/dirty_halcyon